Onze Missie

Producten met personality. Dat is de noemer waaronder we ons niche-assortiment de voorbije 20 jaar hebben uitgebouwd . Of het nu om parfum of hand- of huidverzorging gaat, al onze producten combineren kwaliteit van ingrediënten met uitstraling en finesse.
Ook het team en het verhaal achter het merk zijn voor ons cruciaal. Zo hebben we Juliette has a Gun in portefeuille, het merk van Romano Ricci, achterkleinzoon van de legendarische Nina Ricci. Of Amouage, het absolute topmerk, waarmee sultan Qaboos Bin Said de Parijse parfumscene met succes heeft duidelijk gemaakt dat de kunst van de parfumerie wel degelijk zijn wortels heeft in het Oosten. Ook alle andere LXS-merken dragen de stempel van de passie en het specifieke verhaal van de creator.
Om de polsslag van de niche te blijven voelen en het beste van de markt naar de Benelux te brengen heeft LXS een internationaal netwerk waar al meer dan 30 jaar aan gebouwd is. Enkel zo kunnen we de fine fleur van de parfumerie en skincare aan onze klanten aanbieden.
LXS bedient ondertussen meer dan 200 van die verkoopspunten in de Benelux. Eén zaak hebben onze partners allemaal gemeen: ze verwennen hun klanten niet alleen met de beste producten, maar ook met advies op maat. Dat advies samen met de kwaliteit van het aanbod is de reden waarom de LXS-producten ook in bijzondere tijden niet alleen standhouden maar zelfs groeien.
On the bright side
of the road
Via K&co is een hecht team, en dat kan je zien: familiair, koket en speels. Sinds eind 2011 poseert Via K&co in functie van de jaarlijkse wenskaart. Het resultaat is telkens een grappige, rebelse of glamoureuze foto -oordeelt u zelf maar- met een knipoog.